Emell

Alla inlägg under april 2014

Av Emelie Persson - 14 april 2014 10:09

Tjeena allihopa! Jag vaknade för drygt en timme sedan och just nu så tar jag det bara lite lugnt 

Nej men mitt påsklov börjar idag om man inte räknar med helgen som varrit.


Dagen idag

Just nu skiner solen ganska bra så jag passar på att sola lite ;) haha!

Lite senare så kommer jag åka iväg med min kompis till vårt närmaste centrum (Väsby C)

Efter shoppingen så hade jag tänkt vara hemma någon/några timmar innan träningen.

Klockan 18.30 cyklar jag iväg till simhallen eftersom det är där jag tränar och så kommer jag hem igen klockan 22.00

Det är så min dag är planerad för idag, men yes.


Ni kanske även har märkt att jag inte har så många gamla inlägg kvar här?

Det är så att jag har tagit bort nästan alla inlägg för jag tycker att det känns bättre att fylla på med nya och bra inlägg istället. Bara så ni vet det

ha det bra så hörs vi/ Emelie :)



Av Emelie Persson - 9 april 2014 19:13

Hur ska jag skriva det här till en bra mening?! Hm, jo jag kan väll skriva att jag är besviken på mig själv.

Varför är jag besviken på mig själv då, det var en bra fråga det med... Men nu ska jag iallafall dela med mig av varför bloggen har varit tom på inälgg under en lång period som 1 och en halv månad ungefär.


Det har nu varit så att en vän har "hindrat" mig till att blogga. Jag har inte riktigt fått så bra feedback utav h*n... och har därför inte kännt riktigt något bra skäl till att logga in på bloggen och skriva något inlägg.

Nu skrev jag inget speciellt bra inlägg med mycket detaljer osv men men, jag hoppas nu att ni förstår och jag har tänkt "börja" blogga igen.

Hoppas ni förstår och kommer tillbaka hit för att läsa nya inlägg som skrivs här igen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Läs gärna något inlägg och om du gillar bloggen så fortsätt läsa.
sprid den gärna...

Fler läsare betyder fler & bättre blogginlägg. :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Nu ska du få räkna & tänka lite! Vad blir 1+1-+?
 2
 11
 1
 0
 3

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards